QSK60 propulsion
Ιπποδύναμη : 2000-2700bhp
Πιστοποιήσεις καυσαερίων: Πιστοποίηση καυσαερίων: IMO Tier III, IMO Tier II, US EPA 3, EPA 2, EU IIIa
- Κινητήρας σχεδιασμένος να αντέχει στις σκληρές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες ναυτικοί. Διατίθεται πλέον και για ερασιτεχνική χρήση, όπως super yachts και τα υποστηρικτικά τους σκάφη, με την ίδια αξιόπιστη και διαρκή ισχύ
- Βέλτιστη σταθερότητα στo ρελαντί με χαμηλό θόρυβο και κραδασμό χάρη στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Modular Common Rail της Cummins
- Σχεδιασμός και τεχνολογία των κυλίνδρων που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις Πιστοποίησης καυσαερίων κατά IMO Tier 2/3 και EU Stg. 3a. Δυνατότητα κάλυψης μελλοντικών διεθνών απαιτήσεων.
- Πλήρης διεθνής εγγύηση ενός έτους και υποστήριξη από το δίκτυο τεχνικών συνεργατών της Cummins
- Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Daventry Engine Plant στο Daventry, U.K.
Τύπος Κινητήρα | 4-χρονος πετρελαιοκίνητος, 16-κύλινδρος με διάταξη V |
Εισαγωγή Αέρα | Με υπερσυμπιεστή και πρόψυξη (Turbocharged / Aftercooled) |
Κυλινδρισμός | 60,2 l |
Διάμετρος x Διαδρομή | 159 mm x 190 mm |
Φορά περιστροφής | Αριστερόστροφα (κοιτώντας από την πλευρά του σφονδύλου) |
Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου | Modular Common Rail System (MCRS) |
Διαστάσεις και βάρος
Ολικό μήκος | mm (in) | 3290 | (130) |
Ολικό πλάτος | mm (in) | 1757 | (69) |
Ολικό ύψος | mm (in) | 2415 | (95) |
Βάρος κινητήρα | kg (lb) | 8754 | (19299) |
Βάρος συσκευής μετάκαυσης (IMO III) | kg (lb) | 1308 | (2884) |
Οι διαστάσεις και το βάρος ποικίλουν αναλόγως των προδιαγραφών και του εξοπλισμού του κινητήρα
Κινητήρες πρόωσης πλοίων επαγγελματικής χρήσης και σκαφών αναψυχής (μεταβλητών στροφών)
Τύπος Κινητήρα | Ισχύς (kW) | Ιπποδύναμη (bhp) | Στροφές (RPM) | Προδιαγραφή Χρήσης | Πιστοποίηση Καυσαερίων |
QSK60-M | 1491 | 2000 | 1600 | Continuous | IMO II, EPA 3, EPA 2, EU IIIa |
QSK60-M | 1491 | 2000 | 1800 | Continuous | IMO II, EPA 2, EU IIIa |
QSK60-M | 1641 | 2200 | 1800 | Continuous | IMO II, EPA 3, EPA 2, EU IIIa |
QSK60-M | 1641 | 2200 | 1800 | Continuous | IMO III |
QSK60-M | 1715 | 2300 | 1900 | Heavy Duty | IMO II, EPA 2, EU IIIa |
QSK60-M | 1864 | 2500 | 1800 | Medium Continuous | IMO II |
QSK60-M | 1864 | 2500 | 1800 | Medium Continuous | IMO III |
QSK60-M | 1864 | 2500 | 1900 | Medium Continuous | IMO II, EPA 3, EPA 2, EU IIIa |
QSK60-M | 1998 | 2680 | 1900 | Intermittent | IMO II, EPA 3 |
QSK60-M | 2013 | 2700 | 1800 | Medium Continuous | IMO II |
QSK60-M | 2013 | 2700 | 1800 | Medium Continuous | IMO III |
QSK60-M | 2013 | 2700 | 1900 | Medium Continuous | IMO II |
QSK60-M | 2013 | 2700 | 1900 | Medium Continuous | IMO III |
Σχεδιασμός Κινητήρα – Στιβαρό μπλοκ κινητήρα σχεδιασμένο για συνεχή λειτουργία και μεγάλη διάρκεια ζωής. Μετρικοί δακτύλιοι στεγανότητας και φλάντζες υψηλής στεγανότητας εξαφανίζουν τις διαρροές. Μονοκόμματα έμβολα από φαιό χυτοσίδηρο με δακτυλίους με επίχρισμα νιτριδίου και σκληρυμένο χιτώνιο για εξαιρετική αντοχή.
Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου – Σύστημα Modular Common Rail παρέχει σταθερή υψηλή πίεση έγχυσης ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα ή το φορτίο. Στα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνεται ο χαμηλός θόρυβος και κραδασμός για ήσυχη λειτουργία, σταθερότητα στο ρελαντί και επαρκής ροπή στις χαμηλές στροφές.
Σύστημα Ψύξης – Ψύξη με κύκλωμα γλυκού νερού διπλό με δύο αντλίες (2 pump/ 2 loop) και μεταψύκτη που μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητα και βελτιστοποιεί την απόδοση. Πλακοειδής εναλλάκτης τιτανίου τοποθετημένος στον κινητήρα παρέχει υψηλή ανθεκτικότητα με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης
Σύστημα Απαγωγής Καυσαερίων – Πολλαπλή εξαγωγής με προστασία (water shielding) για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και βέλτιστη απόδοση
Σύστημα Εισαγωγής Αέρα – Υπερπληρωτές βελτιστοποιημένης σχεδίασης της Cummins για ναυτική χρήση.
Σύστημα Λίπανσης – Διατίθεται με ελαιολεκάνη ναυτικού τύπου τυπικής χωρητικότητας 261 L ή μεγάλης χωρητικότητας 378 L. Εκκινητήρας με προλίπανση
Ηλεκτρονικά – Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου 24V “Quantum System” το οποίο περιλαμβάνει ECM για την παρακολούθηση των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα το οποίο παρέχει διαγνωστικές και προγνωστικές πληροφορίες καθώς και πλήρη προστασία του κινητήρα. Πίνακας επαφών ηλεκτρικής διασύνδεσης με τα συστήματα του σκάφους για απλοποιημένη και εύκολη εγκατάσταση.
Πιστοποίηση Καυσαερίων – Πληροί τα όρια εκπομπών καυσαερίων κατά IMO Tier III, IMO Tier II, U.S. EPA Tier 3, U.S. EPA Tier 2 και EU Stage IIIa
Προαιρετικός Εξοπλισμός
- Προσαρμογέας Front PTO
- Πίνακας απομακρυσμένου ελέγχου με έγχρωμη οθόνη αφής
- Ψηφιακή οθόνη
- Ψηφιακοί πίνακες εντολών με σύστημα C
- Σύστημα φιλτραρίσματος λαδιού λίπανσης ELIMINATOR™
- Υποδομή για τοποθέτηση επιπλέον εξαρτημάτων μέσω φλαντζών τυποποίησης SAE B
- Πλήρως ενσωματωμένο και πιστοποιημένο σύστημα προειδοποιήσεων και ασφάλειας
- Σύστημα διαχείρισης λαδιού λίπανσης CENTINEL
- Προλίπανση με το σύστημα QuickEvac