QSK95 propulsion
Ιπποδύναμη : 3200-4200bhp
Πιστοποιήσεις καυσαερίων: IMO Tier II
- Ο ισχυρότερος υψηλόστροφος κινητήρας που κατασκευάστηκε ποτέ για ναυτική χρήση
- Σε σύγκριση με τους μεσόστροφους και χαμηλόστροφους κινητήρες έχει μικρότερο επενδυτικό κόστος, μικρότερη απαίτηση χώρου εγκατάστασης και οικονομικότερη ανακατασκευή
- Σχεδιασμένoς να αντέχει στις σκληρές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες ναυτικοί. Διατίθεται πλέον και για ερασιτεχνική χρήση, όπως super yachts και τα υποστηρικτικά τους σκάφη, με την ίδια αξιόπιστη και διαρκή ισχύ
- Σχεδιασμός και τεχνολογία των κυλίνδρων που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις Πιστοποίησης καυσαερίων κατά IMO Tier ΙΙ και EU Stg. 3a. Δυνατότητα κάλυψης μελλοντικών διεθνών απαιτήσεων.
- Πλήρης διεθνής εγγύηση ενός έτους και υποστήριξη από το δίκτυο τεχνικών συνεργατών της Cummins
- Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Seymour Engine Plant στο Seymour, IN των ΗΠΑ.
Τύπος Κινητήρα | 4-χρονος πετρελαιοκίνητος, 16-κύλινδρος με διάταξη V |
Εισαγωγή Αέρα | Με υπερσυμπιεστή και πρόψυξη (Turbocharged / Aftercooled) |
Κυλινδρισμός | 95 l |
Διάμετρος x Διαδρομή | 190 mm x 210 mm |
Φορά περιστροφής | Αριστερόστροφα (κοιτώντας από την πλευρά του σφονδύλου) |
Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου | Modular Common Rail System (MCRS) |
Διαστάσεις και βάρος
Ολικό μήκος | mm (in) | 3654 | (144) |
Ολικό πλάτος | mm (in) | 1732 | (68) |
Ολικό ύψος | mm (in) | 2362 | (93) |
Βάρος κινητήρα | kg (lb) | 12916 | (28475) |
Οι διαστάσεις και το βάρος ποικίλουν αναλόγως των προδιαγραφών και του εξοπλισμού του κινητήρα
Κινητήρες πρόωσης πλοίων επαγγελματικής χρήσης και σκαφών αναψυχής (μεταβλητών στροφών)
Τύπος Κινητήρα | Ισχύς (kW) | Ιπποδύναμη (bhp) | Στροφές (RPM) | Προδιαγραφή Χρήσης | Πιστοποίηση Καυσαερίων |
QSK95-M | 2386 | 3200 | 1500 | Continuous | IMO II |
QSK95-M | 2685 | 3600 | 1700 | Heavy Duty | IMO II |
QSK95-M | 2983 | 4000 | 1700 | Medium Continuous | IMO II |
QSK95-M | 3132 | 4200 | 1700 | Intermittent | IMO II |
Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου – Σύστημα High Pressure Common Rail παρέχει υψηλή πίεση έγχυσης έως και 2500 bar για χαμηλό θόρυβο, σταθερότητα στο ρελαντί βελτιστοποιημένη επαρκή ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένους ρύπους καυσαερίων. Το αποκλειστικό σύστημα φιλτραρίσματος NanoNet™ παρέχει εξαιρετική προστασία του καυσίμου.
Σύστημα Ψύξης – Ψύξη με διπλό κύκλωμα με δύο αντλίες (2 pump/ 2 loop) με αντλία μονού άξονα και ανώτερη τεχνολογία στεγανοποίησης. Πλακοειδής εναλλάκτης τιτανίου τοποθετημένος στον κινητήρα παρέχει υψηλή ανθεκτικότητα με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης
Σύστημα Απαγωγής Καυσαερίων – Πολλαπλή εξαγωγής σχεδιασμένη για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και βέλτιστη απόδοση
Σύστημα Εισαγωγής Αέρα – Υπερπληρωτές βελτιστοποιημένης σχεδίασης της Cummins για ναυτική χρήση. Μεταψύκτης δύο σταδίων για αποτελεσματική λειτουργία και βέλτιστη απόδοση
Σύστημα Λίπανσης – Σύστημα αυτοκαθαριζόμενου φίλτρου λαδιού λίπανσης ELIMINATOR™ το οποίο αντικαθιστά τα κλασικά βιδωτά φίλτρα λαδιού και μειώνει το κόστος και το χρόνο συντήρησης. Προαιρετικό Σύστημα διαχείρισης λαδιού λίπανσης CENTINEL™ που αυξάνει τα διαστήματα αλλαγής λαδιού. Εκκινητήρας με προλίπανση
Ηλεκτρονικά – Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου 24V το οποίο περιλαμβάνει ECM της Cummins για την παρακολούθηση των παραμέτρων λειτουργίας του κινητήρα το οποίο παρέχει διαγνωστικές και προγνωστικές πληροφορίες καθώς και πλήρη προστασία του κινητήρα. Πίνακας επαφών ηλεκτρικής διασύνδεσης με τα συστήματα του σκάφους για απλοποιημένη και εύκολη εγκατάσταση.
Πιστοποίηση Καυσαερίων – Πληροί τα όρια εκπομπών καυσαερίων κατά IMO Tier II.
Προαιρετικός Εξοπλισμός
- Προσαρμογέας Front PTO έως το 80% της ονομαστικής ισχύος
- Υποδομή για τοποθέτηση επιπλέον εξαρτημάτων μέσω φλαντζών τυποποίησης SAE B
- Εκκινητές με πεπιεσμένο αέρα
- Ψηφιακοί πίνακες ελέγχου με σύστημα C
- Πλήρως ενσωματωμένο και πιστοποιημένο σύστημα προειδοποιήσεων και ασφάλειας