KTA50 auxiliary
Ιπποδύναμη : 1350-1730bhp
Πιστοποιήσεις καυσαερίων: IMO Tier II, IMO Tier I
- Αποδεδειγμένα δοκιμασμένος εδώ και 25 χρόνια στις σκληρές συνθήκες της ναυτιλίας
- Σχεδιασμένος για να αντέχει στις απαιτητικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες της θάλασσας. Με την ίδια αξιοπιστία και ανθεκτικότητα είναι τώρα διαθέσιμος και για σκάφη αναψυχής όπως super yachts και τα υποστηρικτικά τους σκάφη
- Πιστοποίηση καυσαερίων κατά IMO Tier I και IMO Tier II (για ορισμένες ισχείς)
- Πλήρης διεθνής εγγύηση ενός έτους και υποστήριξη από το διεθνές δίκτυο τεχνικών συνεργατών της Cummins
- Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Daventry Engine Plant στο Daventry, U.K.
Τύπος Κινητήρα | 4-χρονος πετρελαιοκίνητος, 16-κύλινδρος με διάταξη V |
Εισαγωγή Αέρα | Με υπερσυμπιεστή και πρόψυξη (Turbocharged / Aftercooled) |
Κυλινδρισμός | 50 l |
Διάμετρος x Διαδρομή | 159 mm x 159 mm |
Φορά περιστροφής | Αριστερόστροφα (κοιτώντας από την πλευρά του σφονδύλου) |
Σύστημα Τροφοδοσίας Καυσίμου | Pressure Time (PT) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ
Ολικό μήκος | mm (in) | 2694 | (106) |
Ολικό πλάτος | mm (in) | 1564 | (62) |
Ολικό ύψος | mm (in) | 2260 | (89) |
Βάρος κινητήρα | kg (lb) | 4853 | (10699) |
*Οι διαστάσεις και το βάρος ποικίλουν αναλόγως των προδιαγραφών και του εξοπλισμού του κινητήρα
Ναυτικοί πετρελαιοκινητήρες σταθερών στροφών
Τύπος Κινητήρα | Ισχύς (kW) | Ιπποδύναμη (bhp) | Στροφές (RPM) | Προδιαγραφή Χρήσης | Πιστοποίηση Καυσαερίων |
KTA50-D(M1) | 1007 | 1350 | 1500 | Prime Power | IMO I |
KTA50-D(M) | 1096 | 1470 | 1500 | Prime Power | —– |
KTA50-DM1 | 1096 | 1470 | 1500 | Prime Power | IMO I & IMO II |
KTA50-D(M1) | 1141 | 1530 | 1800 | Prime Power | IMO I |
KTA50-D(M) | 1220 | 1635 | 1800 | Prime Power | —– |
KTA50-DM1 | 1231 | 1730 | 1800 | Prime Power | IMO I & IMO II |
Σχεδιασμός κινητήρα – Χαμηλού προφίλ για ευκολία εγκατάστασης και συντήρησης. Αντικαθιστώμενα υδρόψυκτα χιτώνια για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και χαμηλότερο κόστος επισκευής. Έμβολα με κανάλι ψύξης για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.
Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου – Με το αξιόπιστο σύστημα καυσίμου PT αποκλειστικής κατασκευής της Cummins διαχειρίσιμο μηχανικά ή ηλεκτρονικά με το σύστημα CENTRY για ακρίβεια στην έγχυση καυσίμου. Το σύστημα διαχείρισης της έγχυσης καυσίμου Step Timing Control (STC) παρέχει απρόσκοπτη ομαλή αύξηση στροφών υπό φορτίο.
Σύστημα ψύξης – Είτε με κεντρική ψύξη τρόπιδας (keel cooling) είτε με ψυγείο θαλάσσης (πλακοειδή εναλλάκτη) τοποθετημένο στον κινητήρα για μικρότερο κόστος εγκατάστασης και συντήρησης. Βιδωτά φίλτρα νερού της Cummins για προστασία του κυκλώματος ψύξης από διάβρωση.
Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων – Πολλαπλή εξαγωγής με προστασία (water shielding) για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και βέλτιστη απόδοση
Σύστημα εισαγωγής αέρα – Φίλτρα αέρα για ναυτική χρήση με ένδειξη φραγής από σωματίδια. Διπλοί υπερπληρωτές της Cummins βελτιστοποιημένοι για ναυτική χρήση.
Σύστημα λίπανσης – Ελαιολεκάνη ναυτικού τύπου τυπικής χωρητικότητας (151 L) είτε μεγάλης χωρητικότητας (185 L). Βιδωτά φίλτρα λαδιού της Cummins για ευκολία συντήρησης.
Ηλεκτρικό σύστημα – Σύστημα 24V ή 12V κατ’ επιλογήν. Δεσμίδα καλωδίων ναυτικού τύπου
Πιστοποίηση καυσαερίων –Πληροί τα όρια εκπομπών καυσαερίων κατά IMO Tier I και IMO Tier II
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
- Σύστημα διαχείρισης λαδιού λίπανσης CENTINEL™
- Εκκίνηση με προλίπανση
- Δυναμολήπτης Front PTO
- Διπλό φιλτράρισμα λαδιού και καυσίμου
- Πίνακας ελέγχου μηχανοστασίου και γέφυρας με αναλογικά όργανα
- Ψηφιακοί πίνακες ελέγχου με σύστημα C Command PT
- Σύστημα αυτοκαθαριζόμενου φίλτρου λαδιού λίπανσης ELIMINATOR™